F.A.Q

Algemeen

Hoe kan ik de geschatte leveringstijd van mijn zending controleren?

Klik op 'Track & Trace' rechtsboven op de pagina. Voer uw pakketnummer of MN-code in, samen met uw postcode, voor de meest actuele informatie. We kunnen helaas geen specifiekere indicatie afgeven dan op de website vermeld staat.

Hoe kan ik een nieuwe afspraak maken voor mijn levering?

Klik op "niet-thuis" rechtsboven op de pagina en gebruik de code die u op het kaartje heeft ontvangen om een nieuwe leveringsafspraak te maken. Heeft u geen kaartje ontvangen? U kunt dan contact met ons opnemen via klantenservice@mikropakket.nl. Vermeld in de e-mail altijd uw naam en volledige adresgegevens.

Is het mogelijk om het afleveradres van mijn zending te wijzigen?

Voor adreswijzigingen verwijzen wij u naar de afzender van uw zending. Mikropakket kan het adres alleen wijzigen als de afzender dit per e-mail aan ons doorstuurt.

Antwoordnummer 6040

Hoe moet ik mijn zending versturen?

U kunt uw zending gratis versturen naar het antwoordnummer. We adviseren de zending aangetekend te sturen gezien de gevoeligheid van uw product. U ontvangt dan een Track & Trace code vanuit de betreffende vervoerder.

Waarom moet ik mijn zending aangetekend versturen naar het antwoordnummer?

Het postkantoor kan de ontvangen barcode niet scannen. Om ervoor te zorgen dat uw zending correct en zo spoedig mogelijk wordt verwerkt, raden wij u aan uw zending aangetekend te versturen naar het antwoordnummer.

Wat moet ik doen als mijn zending aangetekend is verzonden?

Als u de zending aangetekend heeft verstuurd, verwijzen wij u naar de website van de betreffende vervoerder. U kunt de status van uw zending via de Track & Trace van de betreffende vervoerder zien.

Wanneer weet ik of mijn zending is afgeleverd bij het consulaat?

Als de zending aangetekend is verstuurd, is het te volgen via de Track & Trace van de betreffende vervoerder. Wanneer de Track & Trace van de vervoerder aangeeft dat de zending is afgeleverd, dan wordt de zending de volgende werkdag bezorgd bij de eindbestemming. Als de zending via de briefpost is verstuurd, dan hebben wij geen verdere informatie over de status van uw zending.

Hoelang duurt het voordat ik de zending weer terugkrijg?

Zodra u een e-mail met het pakketnummer van Mikropakket ontvangt, kunt u de zending volgen via de Track & Trace pagina op onze website. Wij hebben helaas geen zicht op de verwerking van de zending totdat deze bij ons is aangekomen.